.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ميدان‌داري اصحاب رسانه در دفاع مقدس

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران گفت: در پيروزي‌هاي دفاع مقدس اگر ميدان‌داري اصحاب رسانه در كشور نبود، حقانيت ايران در جنگ تحميلي بيان نمي‌شود.

هادي ابراهيمي در همايش تبيين نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در دفاع مقدس و جنگ نرم اظهار داشت: بايد برنامه‌هاي توسعه‌اي كشور بر مبناي اعتقادات اسلامي تدوين شود.

وي با اشاره به اينكه در سازمان مديريت برنامه‌ريزي سابق اعتقادي به توسعه بر مبناي اصول اسلام وجود نداشت، افزود: وظيفه رسانه‌ها در خط مقدم نبرد فرهنگي حركت به سمت ايده‌آل‌ها است تا با رويكرد درست باورها را در رسيدن به اهداف انقلاب ترسيم كنند.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران با اشاره به اينكه بايد اقتدار كشور در مبارزه با جنگ نرم فرهنگي به روشني بيان شود، گفت: رسانه‌هاي غربي با در دست گرفتن مديريت خبر و رسانه در جهان به قصد براندازي نظام جمهوري اسلامي وارد شدند و در اين راستا سعي مي‌كنند، انتشار خبر به صورت جهت‌دار باشد.

وي با بيان اينكه در اين راستا دشمنان از تكنيك‌هاي زيادي استفاده مي‌كنند، يادآور شد: شناخت زمان رمز بقاي تمدن‌ها است كه اين همان سخني است كه ائمه بر آن تأكيد كردند.

ابراهيمي اظهار داشت: گفتمان ولايي مهمترين گفتماني است كه مي‌تواند توسعه فرهنگي را فراهم كند و هر كس كه فكر مي‌كند بدون اين گفتمان مي‌شود به اهداف فرهنگي دست يافت، غير ممكن است.

وي خاطرنشان كرد: در پيروزي‌هاي دفاع مقدس اگر ميدان‌داري اصحاب رسانه در كشور نبود، حقانيت ايران در جنگ تحميلي بيان نمي‌شود.

ابراهمي دفاع مقدس را هويت ملت ايران خواند و گفت: حفظ وحدت با روحيه بسيجي و بصيرت ميسر است كه در اين راستا صيانت از ارزش‌ها نيز فراهم مي‌شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.555 seconds.